Boost Häme -hankkeen tapahtumat

Boost Häme – elinvoimaa ja uutta liiketoimintaa Kanta-Hämeen maaseudulle

Boost Häme -hanke pyrkii säilyttämään ja lisäämään Kanta-Hämeen maaseudun elinvoimaisuutta ja uusia tulonlähteitä mm. luomalla uusia liiketoimintamahdollisuuksia maaseudun toimijoille ja yrittäjille alasta riippumatta koronaviruksen aiheuttamassa kriisitilanteessa ja sen jälkeen.
Lisätietoja hankkeesta löydät täältä.

Hanke tarjoaa yrityksille, toimialasta riippumatta, monipuolista valmennusta ja webinaareja. Syksyllä 2020 on tulossa mm. seuraavat tilaisuudet, ilmoittaudu mukaan:

  • 21.9.2020 klo 13-14 Google My Business
    Mikä on Google My Business, kuinka se toimii, kuinka sinne saa oman toiminnan näkyväksi ja millaista hyötyä tästä on omalle liiketoiminnalle.
    ilmoittaudu mukaan!
  • 22.9.2020 klo 13-14 TripAdvisor
    Mikä on TripAdvisor, kuinka se toimii, kuinka sinne saa oman toiminnan näkyväksi ja millaista hyötyä tästä on omalle liiketoiminnalle.
    ilmoittaudu mukaan!
  • 23.9.2020 klo 9-11 Digitaalinen myynti ja markkinointi
    Lisämyynti vaatii systemaattisuutta, asiakkaan ja ostoprosessin tuntemusta sekä luottamuksen luomista – myös digikanavissa. Ideoita ja mahdollisuuksia digitaalisen markkinoinnin ja myynnin tehostamiseksi.
    ilmoittaudu mukaan!
  • 29.9.2020 klo 9-11 Doerz ja Häme Experience
    Millainen palvelu Doerz ja Häme Experience ovat. Kuinka palvelut toimivat ja kuinka niihin pääsee mukaan ja millaisia mahdollisuuksia ne antavat.
    ilmoittaudu mukaan!
  • 2.10. ja 6.11.2020 klo 9-12 Ruokamatkailun tuotteistaminen verkkovalmennus ja työpajat
    Hungry for Finland (H4F) – ruokamatkailun tuotteistamishanke täydentää alueellisia ja paikallisia hankkeita valtakunnallisesti tuoden toimijoiden käyttöön yhtenäisiä työkaluja (tuotesuositukset ja päivitetty strategia) ja sparrausta. Tavoitteena on saada ruokamatkailu alueellisesti näkyvämpään rooliin niin kotimaassa kuin kv-markkinoilla ja tuottaa yhdistelmätuotteita, joissa ruoka on houkutteleva tekijä.
    ilmoittaudu mukaan!
  • 9.10.2020 klo 10-11.30 Markkinakatsaus ja vastuullinen matkailu
    Tule kuulemaan ajankohtainen markkinakatsaus kansainvälisiltä markkina-alueilta – DACH-maista, Japanista, Venäjältä sekä Isosta-Britanniasta. Markkinakatsaus sisältää viimeisimmät uutiset, Visit Finlandin tämänhetkisen tekemisen kullakin markkinalla sekä lähitulevaisuuden suunnitelmat ja tulevaisuuden näkymät. Koronakriisin myötä vastuullinen matkailu on korostunut. Tähän liittyen esitellään Visit Finlandin Sustainable Travel Finland ohjelma.
    ilmoittaudu mukaan!
  • 20.10.2020 klo 9-12 Saunaelämyksen tuotteistaminen
    Tuotteiden ja palveluiden liittäminen osaksi suomalaista saunaelämystä luo uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Webinaarissa käydään läpi muun muassa millaisia tuotteita ja palveluita suomalaiseen saunaelämykseen voidaan liittää, mitkä ovat saunatuotteistamisen keskeisimmät kulmakivet ja millä tavalla yritys voi saada tuotteensa ja palvelunsa osaksi suurempaa saunaelämyskokonaisuutta. Webinaarin tavoitteena on antaa osallistujille uusia ideoita liiketoiminnan vauhdittamiseen saunatuotteiden suunnittelun ja paketoimisen kautta.
    ilmoittaudu mukaan!
  • 23.10.2020 klo 9-11 Liiketoiminnan uudelleen järjestäminen muuttuneessa tilanteessa
    Kuinka koronan aiheuttama muutos voidaan selättää. Liiketoimintaympäristö on muuttunut, oletko saanut liiketoimintamallisi muuttumaan ympäristön mukaisesti?
    Ilmoittaudu mukaan!
  • 17.11.2020 klo 9-11 Koko Travel Planner, uusia liiketoimintamahdollisuuksia
    Koko Travel Planner on uusi kiertomatkatuotteiden alusta, jota ei ole vielä julkaistu. Tule kuulemaan mitä mahdollisuuksia alusta tarjoaa alueen matkailutoimijoille.
    ilmoittaudu mukaan!
  • 26.11.2020 klo 9-10.30 Alustatalouden mahdollisuudet
    Mitä alustataloudella tarkoitetaan, kuinka se toimii ja miten siihen pääsee mukaan. Webinaarissa kerrotaan, millaisia hyötyjä alustataloudesta on yrityksille ja näytetään esimerkkejä alustatalouden ratkaisuista.
    Ilmoittaudu mukaan!
  • 20.1.2020 klo 10-11 Vastuullisuus ja siitä viestiminen
    Onko sinun yrityksesi vastuullinen? Ja onko joku muistanut kertoa sen sinun asiakkaillesi? Tule kuulemaan mitä on arkipäivän vastuullisuus, ja mitä hyötyä siitä voisi olla sinun liiketoiminnallesi.
    Ilmoittaudu mukaan!