Tapahtumat

23.02.2018 klo

YRITYKSESI ASIAKKAAN SILMIN

Miten kehität liiketoimintaasi tarjoamalla ainutlaatuisen asiakaskokemuksen?  Miten saat asiakkaat palaamaan aina uudelleen juuri teidän palveluidenne pariin?

Nyt edistetään maaseutuyritysten liiketoimintaa ottamalla erityisesti huomioon asiakkaiden saamat kokemukset. Laadukas tuote ei yksistään riitä, vaan on myös huomioitava millaisen kokemuksen asiakkaat teiltä saavat ja mietittävä millaisena he yrityksenne näkevät. Samalla saatte kehitysideoita aiheen asiantuntijalta.

Aika: Perjantaina 23.2.2018 kello 12.00-16.00

Paikka:  Hyyppärän kartano, Hyyppäräntie 31, Hyvinkää

Aikataulu:

12.00 Tilaisuuden avaus ja alustusluento

FT, kouluttaja, tutkija ja luennoija  Marjo Kamila

  • Asiakaskokemus on mielikuvakokemus. Mistä mielikuvat syntyvät?
  • Asiakkaat arvot ja tunteet.
  • Ympäristön ja henkilöstön merkitys palvelukokonaisuudessa.
  • Asiakkaan palvelupolku? Mitä tarkoitetaan palvelueleillä?

 

13.00 Työpaja, vetäjänä Marjo Kamila

  • Ohjatusti toteutetaan osallistujan omaan yritykseen liittyvä kehittäminen palvelumuotoilun menetelmällä.
  • Työskentelyn lomassa kahvi.

16.00 Tilaisuuden päätös

 

InnoRuoka -hanke järjestää tilaisuuden yhteistyössä Boosti –hankkeen ja Hymy –hankkeen kanssa.

Tapahtuma on avoin ja maksuton kaikille!

Ilmoittautumiset 20.2.2018 mennessä osoitteeseen hanne.vainikka@hamk.fi

Lisätietoa: http://kasvuahameessa.fi/tapahtumat/yritys-asiakkaasi-silmin/


Ilmoittaudu tapahtumaan

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.