Tapahtumat

23.02.2018 klo

Yritys asiakkaasi silmin

Aika: 23.2.2018 klo 12-16
Paikka: Hyyppärän kartano, Hyyppäräntie 41, Hyvinkää

Päämääränä on vahvistaa omaa liiketoimintaa ainutlaatuisella
asiakaskokemuksella.

Päivän toteutus: Luento ja työpaja, FT Marjo Kamila

Asiakaskokemus on mielikuvakokemus. Mistä mielikuvat syntyvät?

  • Asiakkaan arvot ja tunteet.
  • Ympäristön ja henkilöstön merkitys palvelukokemuksessa.
  • Asiakkaan palvelupolku? Mitä tarkoitetaan palvelueleillä?

Työpaja:

  • Ohjatusti toteutetaan osallistujan omaan yritykseen liittyvä kehittäminen
    palvelumuotoilun menetelmällä.

Ilmoittaudu tapahtumaan

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.